Er is een fulltime medewerker (tijdens kantoor uren) beschikbaar om jouw vragen via het forum te beantwoorden. Wij beantwoorden geen support e-mails en bieden geen telefonisch support.
Je dient eerst in het forum te zoeken of je vraag reeds is behandeld. Als dit niet het geval is kun je je vraag stellen in het forum door een nieuw topic aan te maken. Pas als wij hierop reageren en (forum topic) aangeven dat je ons mag mailen of bellen voor support, behandelen we jouw mail of telefonische oproep.
Naast dat er een medewerker fulltime (tijdens kantooruren) beschikbaar is om jouw vragen beantwoorden. Kun je ook in het forum terecht om je idee te pitchen, je app te showcasen, mee te discussiëren over app vraagstukken of andere app gerelateerde oproepen, meldingen en vragen.
In basis willen we iedereen op weg helpen om makkelijk een app te (laten) bouwen. Het is daarom niet verplicht om van onze Appmaker gebruik te maken, als je mee wilt discussiëren in het forum. Daarom heeft het (support) forum een aparte registratie en login. Wees gerust, de registratie is simpel.