Aangemaakte reacties

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 87)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: (Oudere) App is "te kort", nieuwe App niet + ander menu icoon #3192

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste rh-felix,

    Bedankt voor je vraag. Je kunt in dit geval het beste een nieuwe app aanmaken en deze nabouwen. Niet alle functionaliteiten kunnen worden overgezet bij een update waaronder een aantal die je opnoemt.

    Mocht je meer vragen hebben hoor ik het graag,

    Hartelijke groet,

    In reactie op: Appmaker start niet op #3189

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Aad,

    Bedankt voor uw vraag. Ten eerste mijn excuses voor de late reactie. Wij zijn de afgelopen dagen druk bezig geweest om de problemen binnen ons platform op te lossen. Er is tegelijkertijd een probleem ontstaan bij Apple en onze software leverancier. Ik zal hieronder kort toelichten wat de problemen zijn.

    Apple
    Altijd hebben wij onze apps voor onze klanten op ons Apple account gepubliceerd. Nu heeft Apple zijn guidelines geupdate waardoor het niet meer toegestaan is om apps van andere partijen op één Apple account te publiceren. Iedere partij dient zijn eigen account hiervoor aan te maken. De bestaande apps worden niet verwijderd en mogen blijven staan, updaten mag niet meer.

    Softwareleverancier
    Vaak wordt er een update doorgevoerd aan het platform. Er is een grote update geweest waardoor veel apps (waaronder die van u) niet meer werken m.b.t. het klikken op de knoppen. Onze software leverancier zegt nu dat de app opnieuw gepubliceerd dient te worden. Nu staan wij hierdoor machteloos om de app op deze manier weer werkend te krijgen. Wij mogen geen app meer updaten op ons Apple account terwijl updaten de enige oplossing is.

    Oplossing
    Hoe vervelend dit ook is willen wij u uiteraard wel ondersteuning bieden voor het weer werkend krijgen van uw app. Wij mogen van Apple namelijk wel op een account van u de app publiceren. Dit hebben wij onlangs voor een groot deel van onze klanten gedaan en is altijd nog geaccepteerd door Apple aangezien dit ook binnen hun guidelines valt. Ik stel daarom dus ook voor dat u een Apple Developer Account aanmaakt. Dit kunt u doen via de onderstaande link:

    Apple Developer Program: https://developer.apple.com/programs/enroll/

    Als u dit proces heeft doorlopen kunt u inloggen op de volgende sites:
    1. https://itunesconnect.apple.com/login
    2. https://developer.apple.com/

    Ik heb inmiddels jouw Android app opnieuw aangeboden. De knoppen daarvoor werken weer.

    Ik hoor graag van je,

    Hartelijke groet,

    Daniel Leushuis

    In reactie op: Appmaker start niet op #3187

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Koenhein,

    Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist jouw app verwijdert uit de Google Play store en App Store. Zou je wellicht de reden willen geven voor het verwijderen van de apps?

    Hartelijke groet,

    Daniel Leushuis

    In reactie op: Veelgestelde vragen #3183

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Bionda,

    Bedankt voor je reactie. Mijn excuses voor de late reactie. Het maandelijkse abonnement blijft gewoon doorlopen totdat je wilt opzeggen. Hiervoor hoef je niet te verlengen.

    Als je meer vragen hebt hoor ik het graag,

    Hartelijke groet,

    Daniel Leushuis

    In reactie op: App niet beschikbaar in België? #3179

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Aad,

    Bedankt voor je reactie. We hebben inderdaad een technische storing waardoor de knoppen niet werken in de app bij sommige apps. Deze storing duurt nu al twee weken. We wachten hierin op een platform update van onze leverancier.

    Wij hadden dit zelf ook graag anders gezien, onze excuses voor het ongemak. Zodra er een update is over dit probleem zal ik je berichten.

    Hartelijke groet,

    In reactie op: De RSS feed haalt hij niet goed op! #3177

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Firstone,

    Bedankt voor je vraag. Op welk toestel (Android / iOS) heb je dit getest? De RSS Feed wordt direct opgehaald bij het klikken op de knop. Hoeveel seconden wacht je totdat er niks verschijnt?

    Ik hoor graag van je,

    Hartelijke groet,

    In reactie op: App niet beschikbaar in België? #3176

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Aad,

    Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist de beschikbaarheid van jouw app nagekeken. Het is inderdaad zo dat de app alleen in Nederland beschikbaar was. Ik heb zojuist een update doorgevoerd dat deze overal ter wereld te downloaden is.

    Mocht je nog meer vragen hebben hoor ik het graag,

    Hartelijke groet,

    In reactie op: App stopzetten #3173

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Isabelle,

    Bedankt voor je vraag. Je kunt op ieder moment opzeggen, mocht het zover zijn dan hoor ik het graag zodat we de publicatie kunnen stopzetten :-).

    Hartelijke groet,

    In reactie op: Dupliceren app #3171

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Roy,

    Bedankt voor je vraag. Je kunt helaas niet uitschakelen dat men kan reageren onder een nieuwsitem. Wellicht is het goed om naar de volgende functies te kijken om hetzelfde tebewerkstelligen:
    – In-app-berichten
    – Links
    – Facebook pagina nieuwsberichten koppelen
    – Forum

    Ik denk dat bovenstaande functies of een combinatie daarvan de wens kunnen vervullen.

    Hartelijke groet,

    In reactie op: Dupliceren app #3169

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Roy,

    Bedankt voor je vraag. De dupliceer functie is inderdaad verdwenen. Je zal de app opnieuw moeten opbouwen. Als je de apps in twee tabbladen naast elkaar opent lijkt mij dit niet erg veel werk, succes! 🙂

    Hartelijke groet,

    In reactie op: Push berichten op geo-locatie #3168

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Roy,

    Bedankt voor je reactie. Zeker omtrent de laatste privacy wetgeving van de GPDR lijkt mij dit een probleem, aangezien je dan ook de locatie van de gebruiker moet weten. Naast deze wetgeving is dit sowieso een maatwerk oplossing. Je zou iets kunnen proberen te maken met de “source code” functie.

    Hartelijke groet,

    In reactie op: Betalingsprobleem #3165

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Philip,

    Bedankt voor je reactie en de duidelijke uitleg. Ik heb contact gehad met mijn collega en die was er inderdaad nog niet aan toegekomen. Hij mailed jou voor beide apps morgenvroeg de facturen zodat deze betaald kunnen worden.

    Voor Android kunnen wij jouw apps op ons account aanbieden. Voor Apple (zoals je gezien hebt in de melding hierboven) dienen wij dit op jouw account te publiceren. Heb je al een Apple account aangemaakt? (Activeren / aanmelden kost 1-4 dagen)

    Als je al een Apple account hebt aangemaakt verneem ik graag de login (LET OP! Dit is een publiekelijk forum, niet hier delen). Het is de bedoeling dat er ingelogd kan worden op https://itunesconnect.apple.com/ en https://developer.apple.com/account/. Het account moet een Apple Developer Program hebben.

    Graag de login mailen naar d.leushuis@adfine.nl aangezien dit een publiekelijk forum is.

    Hartelijke groet,

    In reactie op: Betalingsprobleem #3163

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Philip,

    Bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp kun je in de app builder gaan naar “Editor” -> “Publicatie” -> “Klaar? Publiceer mijn App!”. Vervolgens kun je via Paypal betalen.

    Je zegt ook dat je in afwachting bent van een factuur. Volgens mij mis ik een deel van het verhaal. Zou je kunnen toelichten wat je bedoelt met de afwachtende factuur en waarom het niet lukt om via Paypal de betaling te verrichten?

    Ik hoor graag van je,

    Hartelijke groet,

    In reactie op: Button probleem #3161

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist een update van de app aangeboden aan de Google Play store. De knoppen werken weer naar behoren.

    Mocht je vragen hebben hoor ik het graag,

    Hartelijke groet,

    In reactie op: Knoppen reageren niet #3160

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist een update van de app aangeboden aan de Google Play store. De knoppen werken weer naar behoren.

    Mocht je vragen hebben hoor ik het graag,

    Hartelijke groet,

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 87)