Dit onderwerp bevat 7 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Daniel Leushuis 4 maanden geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #3096

    Koenhein
    Bijdrager

    De appmaker start niet op. En dat is zo sinds gisterochtend. Aangezien het gisteren Koningsdag was en wij een Oranjevereniging zijn, is dat een hele slechte zaak. We hebben niets met onze app kunnen doen op de dag dat we het het meeste nodig hebben… Dit is enorm spijtig. Kunt u zorgen dat de appmaker weer zo snel weer operationeel is, zodat we de app met de rest van onze activiteiten wel kunnen gebruiken?

    Patrick.

    #3097

    rh-felix
    Bijdrager

    Ik volg dit even, want heb hetzelfde probleem. Ik heb de volgende browsers geprobeerd, allemaal geen resultaat:
    – MS Edge
    – Google Chrome
    – IE
    – Opera
    – Firefox
    – Brave

    Allen geüpdatet naar de meest recente versie

    • Deze reactie is gewijzigd 7 maanden, 3 weken geleden door  rh-felix.
    #3099

    montecarloradio
    Bijdrager

    Hier het zelfde probleem

    #3101

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Koenhein, rh-felix en montecarloradio,

    Bedankt voor je vraag. Het probleem met een blanke inlog pagina is nu verholpen. Excuses voor het ongemak en succes met bouwen!

    Hartelijke groet,

    #3186

    Koenhein
    Bijdrager

    Hallo,

    ik wil mijn abonnement opzeggen bij jullie. Graag alles stopzetten en de app uit allebei de stores halen.

    Mocht er nog meer voor nodig zijn om dit voor elkaar te krijgen, dan hoor ik het.

    Dank.

    Patrick Koenhein

    #3187

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Koenhein,

    Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist jouw app verwijdert uit de Google Play store en App Store. Zou je wellicht de reden willen geven voor het verwijderen van de apps?

    Hartelijke groet,

    Daniel Leushuis

    #3188

    Pronto Campi
    Bijdrager

    Hi Daniel, wat is de status van het niet werken van de App in Android (en intussen ook in iOS)? De gasten van onze camping vertellen zonder uitzondering dat de menu items niet klikbaar zijn en dat alleen de Meer ikoon werkt (en daarna gebeurt ook niks)… weinig aan de App gehad zo deze zomer..

    Hoor graag van je

    Aad

    #3189

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Aad,

    Bedankt voor uw vraag. Ten eerste mijn excuses voor de late reactie. Wij zijn de afgelopen dagen druk bezig geweest om de problemen binnen ons platform op te lossen. Er is tegelijkertijd een probleem ontstaan bij Apple en onze software leverancier. Ik zal hieronder kort toelichten wat de problemen zijn.

    Apple
    Altijd hebben wij onze apps voor onze klanten op ons Apple account gepubliceerd. Nu heeft Apple zijn guidelines geupdate waardoor het niet meer toegestaan is om apps van andere partijen op één Apple account te publiceren. Iedere partij dient zijn eigen account hiervoor aan te maken. De bestaande apps worden niet verwijderd en mogen blijven staan, updaten mag niet meer.

    Softwareleverancier
    Vaak wordt er een update doorgevoerd aan het platform. Er is een grote update geweest waardoor veel apps (waaronder die van u) niet meer werken m.b.t. het klikken op de knoppen. Onze software leverancier zegt nu dat de app opnieuw gepubliceerd dient te worden. Nu staan wij hierdoor machteloos om de app op deze manier weer werkend te krijgen. Wij mogen geen app meer updaten op ons Apple account terwijl updaten de enige oplossing is.

    Oplossing
    Hoe vervelend dit ook is willen wij u uiteraard wel ondersteuning bieden voor het weer werkend krijgen van uw app. Wij mogen van Apple namelijk wel op een account van u de app publiceren. Dit hebben wij onlangs voor een groot deel van onze klanten gedaan en is altijd nog geaccepteerd door Apple aangezien dit ook binnen hun guidelines valt. Ik stel daarom dus ook voor dat u een Apple Developer Account aanmaakt. Dit kunt u doen via de onderstaande link:

    Apple Developer Program: https://developer.apple.com/programs/enroll/

    Als u dit proces heeft doorlopen kunt u inloggen op de volgende sites:
    1. https://itunesconnect.apple.com/login
    2. https://developer.apple.com/

    Ik heb inmiddels jouw Android app opnieuw aangeboden. De knoppen daarvoor werken weer.

    Ik hoor graag van je,

    Hartelijke groet,

    Daniel Leushuis

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.