Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Pronto Campi 3 weken, 3 dagen geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #3203

    Chocola
    Bijdrager

    Hoihoi
    ik wil jullie graag even wijzen op jullie manier van communiceren met klanten. In eerste instantie is het al lastig dat het eerst via een forum moet(als je daar vragen over hebt aan wie kan je die dan stellen?) Ten tweede vraag ik me af waar jullie fulltime medewerker is?

    Er is een fulltime medewerker (tijdens kantoor uren) beschikbaar om jouw vragen via het forum te beantwoorden. Wij beantwoorden geen support e-mails en bieden geen telefonisch support. Je dient eerst in het forum te zoeken of je vraag reeds is behandeld. Als dit niet het geval is kun je je vraag stellen in het forum door een nieuw topic aan te maken. Pas als wij hierop reageren en (forum topic) aangeven dat je ons mag mailen of bellen voor support, behandelen we jouw mail of telefonische oproep.

    Ik maak er nu maar een aparte post van in de hoop dat dit op een dag jullie aandacht trekt.
    Onze app moet opnieuw gepubliceerd worden vanwege het al bekende knoppen probleem.

    #3206

    Pronto Campi
    Bijdrager

    Goedemorgen, ik probeer het hier ook nog maar even omdat ik op mijn email geen reactie heb gekregen… ik krijg nog steeds van mensen te horen dat ze de App wel kunnen downloaden maar de knoppen het verder niet doen… ik heb hier eerder contact over gehad en toen moest ik een apple developer account aanmaken voor 99 euro per jaar.. ik wil graag weten wat de huidige status is van de App en hoe het publiceren gaat… plus ik zie dat jullie nu 5 euro per maand vragen? Ik heb destijds eenmalig 249 euro (149 dacht ik eigenlijk) betaald, hoe zit dat?

    Ik hoor graag zsm van jullie, dan weet ik of ik moet verhuizen met mijn app

    Groeten

    Aad

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.