Tags: app, apple store, publiceren
- Dit onderwerp bevat 35 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 6 maanden geleden door Daniel Leushuis.
-
AuteurBerichten
-
18 januari, 2018 om 09:31 #2991
GoldenchildBeauBijdragerMaar dit staat nog steeds op het net EN op jullie eigen Instagram! Dan vind ik dat ik het ook voor die prijs moet kunnen krijgen, anders is het misleidende reklame. Zo simpel is het.
18 januari, 2018 om 17:21 #2994
Daniel LeushuisModeratorBeste GoldenchildBeau,
Bedankt voor het melden. Onze excuses voor de incorrecte informatie. We hebben het inmiddels aangepast naar de correcte prijs.
Hartelijke groet,
20 januari, 2018 om 21:25 #2995
GoldenchildBeauBijdragerDus jullie adverteren op zowel het net als Instagram met de prijs van 149 euro eenmalig incl. BTW… maar het blijkt eenmalig 249 euro excl. BTW te zijn en daarbij 5 euro aan maandelijke kosten? Dat is wel heel erg misleidend. Prima dat je dit aanpast maar feitelijk zou je dit toch voor deze prijs aan mij moeten verkopen. Ik hoef in ieder geval geen gebruik meer te maken van julli diensten daar jullie mij jullie diensten niet voor de prijs van 149 euro willen verkopen en eigenlijk gewoon de boel misleiden. Alle shots en prijzen (veranderen was te laat!) zijn in ieder geval naar de Stichting Reclame Code gegaan. Ik vind het jammer dat jullie een potentiele klant niet tegemoet komen met de door JULLIE geadverteerde prijs (en daarna eventueel aanpassen?!).
20 maart, 2018 om 12:23 #3056
MicheldevalkBijdragerIk heb mijn app gepubliceerd en deze is geweigerd door Apple ivm te weinig content.
Ik nu de app aangepast en op publiceren gedrukt wordt de app dan opnieuw bij Apple ingediend of bekijk jij eerst de veranderingen?11 juli, 2018 om 14:26 #3180
sakura2016BijdragerBeste Shirley,
Onze Sakura app, is binnenkort 1 jaar bij zowel Apple als Google Play store aangemeld en betaald. Kun je mij laten weten hoe een verlenging hiervan in zijn werk gaat en wat de kosten hiervan zijn?
Ik verneem graag je reactie.
Mvg,
Bionda Honig
20 juli, 2018 om 20:09 #3183
Daniel LeushuisModeratorBeste Bionda,
Bedankt voor je reactie. Mijn excuses voor de late reactie. Het maandelijkse abonnement blijft gewoon doorlopen totdat je wilt opzeggen. Hiervoor hoef je niet te verlengen.
Als je meer vragen hebt hoor ik het graag,
Hartelijke groet,
Daniel Leushuis
-
AuteurBerichten
Het forum ‘Hulp bij de Appmaker’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.