Dit onderwerp bevat 35 reacties, heeft 11 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Daniel Leushuis 5 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #2991

    GoldenchildBeau
    Bijdrager

    Maar dit staat nog steeds op het net EN op jullie eigen Instagram! Dan vind ik dat ik het ook voor die prijs moet kunnen krijgen, anders is het misleidende reklame. Zo simpel is het.

    #2994

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste GoldenchildBeau,

    Bedankt voor het melden. Onze excuses voor de incorrecte informatie. We hebben het inmiddels aangepast naar de correcte prijs.

    Hartelijke groet,

    #2995

    GoldenchildBeau
    Bijdrager

    Dus jullie adverteren op zowel het net als Instagram met de prijs van 149 euro eenmalig incl. BTW… maar het blijkt eenmalig 249 euro excl. BTW te zijn en daarbij 5 euro aan maandelijke kosten? Dat is wel heel erg misleidend. Prima dat je dit aanpast maar feitelijk zou je dit toch voor deze prijs aan mij moeten verkopen. Ik hoef in ieder geval geen gebruik meer te maken van julli diensten daar jullie mij jullie diensten niet voor de prijs van 149 euro willen verkopen en eigenlijk gewoon de boel misleiden. Alle shots en prijzen (veranderen was te laat!) zijn in ieder geval naar de Stichting Reclame Code gegaan. Ik vind het jammer dat jullie een potentiele klant niet tegemoet komen met de door JULLIE geadverteerde prijs (en daarna eventueel aanpassen?!).

    #3056

    Micheldevalk
    Bijdrager

    Ik heb mijn app gepubliceerd en deze is geweigerd door Apple ivm te weinig content.
    Ik nu de app aangepast en op publiceren gedrukt wordt de app dan opnieuw bij Apple ingediend of bekijk jij eerst de veranderingen?

    #3180

    sakura2016
    Bijdrager

    Beste Shirley,

    Onze Sakura app, is binnenkort 1 jaar bij zowel Apple als Google Play store aangemeld en betaald. Kun je mij laten weten hoe een verlenging hiervan in zijn werk gaat en wat de kosten hiervan zijn?

    Ik verneem graag je reactie.

    Mvg,

    Bionda Honig

    #3183

    Daniel Leushuis
    Moderator

    Beste Bionda,

    Bedankt voor je reactie. Mijn excuses voor de late reactie. Het maandelijkse abonnement blijft gewoon doorlopen totdat je wilt opzeggen. Hiervoor hoef je niet te verlengen.

    Als je meer vragen hebt hoor ik het graag,

    Hartelijke groet,

    Daniel Leushuis

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.