Met de klantenkaart kun je een stempelkaart of kortingskaart maken. Dit houdt in dat je een klant kunt belonen na een aantal aankopen. Bijvoorbeeld een artikel gratis na de koop van 10 (eerdere) bestellingen.

Voor het goedkeuren of toekennen van bonussen kan de app eigenaar een vier cijferige code als wachtwoord instellen. De klant kan de App laten zien aan de winkelier en die kan digitaal korting of punten toekennen.

  1. Aanmaken klantenkaart
    Wat is nodig om een klantenkaart aan te maken:

– Totaal aantal punten
– Het soort waardering
– Wat de voorwaarde is voor het toekennen van een punt

Bijvoorbeeld:

  1. Beveiligingscode instellen

Het is mogelijk om een code te maken voor elke medewerker. Op die manier is het goed te volgen wie welke punten heeft goedgekeurd. Voor het aanmaken van een wachtwoord klik op mijn wachtwoorden:

  1. De klantenkaart in de App:

Voor het goedkeuren (en toekennen) van een punt selecteert de klant een punt (of meerdere) en laat dit zien aan degene die dit moet goedkeuren:

De winkelier geeft het aantal punten voor akkoord:

Let op:

Het is niet mogelijk om een klantenkaart te muteren of te verwijderen. Waarom? Omdat het werkt zoals een echte klantenkaart. Je kunt toegekende punten niet verwijderen of een kaart zomaar ongeldig verklaren. Wel is het mogelijk om een nieuw (extra) spaarsysteem te introduceren.